BTW/VPB/IB

AANGIFTES

Wij van ASB willen ons onderscheiden van de concurrent collega administratiekantoren. Dit willen wij bereiken door allereerst u als klant centraal te stellen,

waarbij wij tezamen met u de doelstellingen zullen formuleren, maar bovenal u willen ontzorgen in het gehele administratieve proces.

Naast de gebruikelijke werkzaamheden die u bij een administratiekantoor kunt verwachten, zoals de verwerking van de financiële administratie, het verzorgen van de fiscale aangiften en

het samenstellen van de jaarrekeningen kunt u bij ons ook terecht voor o.a.:

• facturatie van uw opdrachtgevers

• debiteurenbeheer

• beheer van de betalingen aan uw leveranciers

Uiteraard willen ons niet alleen opstellen als administrateur van uw administratie, maar zullen wij tevens fungeren als uw sparringpartner en/of vertrouwenspersoon. Wij vinden het belangrijk volledig op de hoogte te zijn van alle ontwikkelingen binnen uw organisatie om zodoende snel en adequaat met creatieve oplossingen te komen voor vragen binnen uw organisatie. Periodiek contact met u als relatie is voor ons dan ook een pré! Vanzelfsprekend vormen expertise, ervaring, discretie, vertrouwen, maatwerk en persoonlijk betrokkenheid de basis van onze dienstverlening.

Dienstverlening op maat!

Nieuwe style heeft niet alleen de rol in de mate van dienstverlening, maar ook in de vorm hoe u het pakket van dienstverlening samenstelt. U bepaalt van welke diensten u gebruik wilt maken en van welke niet.

Zo kunt u voorzien in al uw wensen, maar bovenal betaalt u alleen voor die diensten waar u ook gebruik van maakt.