Zelfstandig Assistent Accountant voor een groeiende onderneming

ASB Administratie- & Belastingadviseurs is enorm aan het groeien en heeft zich eind 2018 gevestigd in het fantastische grachtenpand op de Schippersgracht in Maarssen. Wij hebben een aantal mooie en grote nieuwe klanten mogen verwelkomen in een korte tijd en daarom zijn wij per direct opzoek naar een enthousiaste en gedreven collega voor ondersteuning op administratief vlak om haar relaties te kunnen bedienen (40 uur p/wk).

Wij richten ons op het MKB, waarbij de meeste van onze relaties zich bevinden in de regio Utrecht en Amsterdam. Je komt bij ons niet terecht in een omgeving waarbij alles vastligt. Je wordt gestimuleerd vrij te denken en naar oplossingen te zoeken welke de klant het meeste voordeel biedt.

Je zal deel uitmaken van een klein team, waarbij de lijnen met je direct leidinggevende kort zijn. Verder wordt je gestimuleerd mee te groeien met de organisatie. Hierbij is eigen inbreng, gedrevenheid en enthousiasme van groot belang.

Tot de taken van de functie behoren:

• Het controleren en verwerken van de administratie (Exact online)

• Het voorbereiden en samenstellen van de jaarrekening;

• Opstellen van de fiscale aangiftes;

• Afhankelijk van hoe snel je alles oppakt zul je aanspreekpunt zijn voor eigen relaties en ook contact hebben met de Belastingdienst namens die relaties.

Wij bieden:

• Een prettige, informele werkomgeving

• Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling

• Een uitdagende functie bij een groeiend bedrijf

• Mogelijkheden om mee te groeien met de organisatie

• Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden

• Marktconform salaris

• De standplaats zal Maarssen zijn, echter kan er wegens groei dus ook roulatie plaatsvinden met een nog nieuw te open vestiging in de regio. Het hebben van een rijbewijs is daarom gewenst

Wij vragen:

• Dat je in bezit van een afgeronde of bijna afgeronde HBO opleiding AC/BE

• Kennis van de softwarepakketten van: Exact Online (het liefst ook Exact Globe), Unit4 Fiscaal Gemak en Infine

• Enige ervaring in het opstellen van de fiscale aangiften, OB, IB en VPB

• Enige ervaring in het samenstellen van jaarrekeningen

• Zelfstandigheid, gedrevenheid, verantwoordelijkheid en collegialiteit. Je bent ambitieus en bent bereid om te investeren in een groeiende organisatie (geen 9 tot 5 mentaliteit)

Herken jij jezelf in bovenstaande tekst, reageer/solliciteer dan snel!

Soort dienstverband: Voltijd